خنتول

خنتول

خنتول

خنتول

درمان درد عضلانی با سرکه سیب

سه شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۷، ۰۲:۰۰ ب.ظ

درمان درد عضلانی با سرکه سیب

سرکه سیب سرخ یک روش عالی برای کاهش درد عضلات است. این خواص ضد التهابی و تقویت کننده کمک می کند تا درد و التهاب را کاهش دهد. دو فنجان سرکه سیب سیب را به آب آشامیدنی اضافه کنید. غوطه ور شدن در این آب به مدت 15 تا 20 دقیقه. این کار را برای چند روز انجام دهید تا به طور کامل بهبود یابد. راه دیگری برای اضافه کردن یک قاشق غذاخوری سرکه سیب سرکه و برخی عسل به یک لیوان آب گرم. نوشیدن یک بار در روز برای یک هفته. یک یا دو قاشق غذا خوری سیب سرکه را به یک لیوان آب بکشید و آن را بنوشید یا آن را خالی کنید. شما همچنین می توانید سرکه را به طور مستقیم به ناحیه کشش عضله اعمال کنید.
درمان درد ماهیچه با استفاده از فلفل قرمز

فلفل ضد التهابی و داروهای ضد التهاب باعث کاهش درد عضلانی، خشکی و التهاب می شود. یک قاشق چای خوری پودر فلفل را با دو قاشق غذاخوری روغن زیتون مخلوط کنید. این مخلوط به منطقه آسیب دیده آسیب می رساند. ما آن را برای دو تا سه روز بسته می کنیم. در عوض، پنج قاشق چای خوری فلفل اضافه کنید. ماساژ نیم فنجان روغن نارگیل گرم شده را به مدت 24 ساعت اضافه کنید. شما همچنین می توانید قطعات فلفل هند را در سالاد خود، سوپ یا سایر غذاها برای سرعت بخشیدن به بهبودی ماساژ دهید. فلفل تند کپسایسین وجود دارد که به کاهش رماتیسم، درد مفصل و عضلانی کمک می کند. شما می توانید ترکیبی از فلفل و امگا 3 را تهیه کنید و یا خودتان آن را تهیه کنید. شما می توانید 1/2 یا 1/4 فنجان فلفل را در یک فنجان روغن زیتون یا روغن نارگیل داغ بپاشید و گاهی اوقات ژل آلوئه ورا را اضافه کنید. این مخلوط را در ناحیه آسیب دیده قرار دهید و فراموش نکنید که دستها را بشوئید و این مخلوط را از چشمانتان، بینی و دهان به طوری که آن را نمی سوزاند. توجه: این مخلوط ممکن است برای همه مناسب نباشد و باعث آلرژی شود. حتما آن را در یک نقطه کوچک آزمایش کنید.
درمان درد عضلانی با استفاده از رزماری

دو برگ رزماری تازه و خشک حاوی خواص ضد التهابی است که می تواند به سرعت التهاب و التهاب عضلات التهاب را درمان کند. 3 اونس برگ های رزماری خشک را به مدت هشت دقیقه در آب گرم به مدت هشت دقیقه بگذارید تا آب به مدت 15 دقیقه بپزد. اقامت در منطقه آسیب دیده دو یا سه بار در روز به مدت سه روز.
درمان درد عضلانی با استفاده از روغن خردل

روغن خردل جریان خون را به پوست افزایش می دهد. باعث کاهش آرامش و بهبود گردش خون برای کاهش درد و کمک به روند درمان می شود. 10 مکعب سیر خرد شده. در 4 قاشق غذاخوری روغن خردل به طلایی، سپس مخلوط را سرد کنید و به آرامی پوست آسیب دیده را بردارید. با استفاده از این روغن ماساژ، آن را چند بار در روز انجام دهید تا آنها را در چهار قاشق غذاخوری روغن خردل به قارچ طلایی بریزید. قرار دادن یک قطعه کوچک کافور در آن. (اختیاری) مخلوط را خنک کنید و آن را فشار دهید. روغن را به آرامی ماساژ دهید روی منطقه آسیب دیده. این درمان چندین بار در روز را برای چند روز دنبال کنید.

  • اظیم مدنی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی