خنتول

خنتول

خنتول

خنتول

برترین جاذبه‌های گردشگری ارمنستان

چهارشنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۶، ۱۱:۰۰ ب.ظ

معمولاً بسیاری از گردشگرانی که به ارمنستان سفر می‌کنند، برترین جاذبه‌های گردشگری ارمنستان را به خوبی نمی‌شناسند. این موضوع سبب می‌شود که مجبور شوند هزینه‌های اضافه‌ای را به تورهای گردشگری در ارمنستان اختصاص دهند؛ اما می‌توان با یک برنامه‌ریزی صحیح، با هزینه‌ای بسیار کمتر به گشت و گذار در میان دیدنی‌های ارمنستان پرداخت.

بدون شک تور ارمنستان که در سال‌های اخیر رونق گرفته است، می‌تواند تجربه‌ای دلچسب برای ایرانیان به شمار رود؛ چرا که نزدیکی ارمنستان به ایران و امکان یک سفر کوتاه مدت به این کشور، ایرانیان را از سفری دلچسب در یک تعطیلات دو یا سه روزه بهرمند می‌سازد. اما بهتر است پیش از اینکه عزم سفر کنید، جاذبه‌ها و دیدنی‌های ارمنستان را به خوبی بشناسید و برنامه کاملی را برای سفرتان بچینید. در زیر چند جاذبه مهم تور ایروان معرفی شده‌اند که برای یک سفر 3 روزه به کشور ارمنستان، کاملاً مناسب هستند؛

معبد گارنی

معبد گارنی

این معبد یکی از جاذبه‌های معروف اطراف ایروان به شمار می‌رود و آب و هوای ییلاقی، آن را برای یک گشت نیم روزه تابستانی، بی‌نظیر می‌کند. بنای عظیم معبد، از شکوه و جلوه خاصی برخوردار است و چشم‌اندازهای کوهستانی اطراف آن، گردشگران را مجاب می‌کند که برای این گشت، ساعت‌ها وقت بگذارند.

دره گل‌ها

دره گل‌ها دره گل‌ها به نوعی زیباترین جاذبه طبیعی اطراف ایروان محسوب می‌شود و چشم‌اندازهای حیرت‌آوری را به گردشگران هدیه می‌کند؛ از سوی دیگر، در چند سال اخیر یک خط تله کابین مجهز در این محل گشایش یافته است و به کمک مناظر بی‌بدیل، گردشگران را از سفری آرام و پرخاطره بهرمند می‌سازد.

دریاچه سوان

دریاچه سوان یکی از بهترین جاذبه‌های ارمنستان همین درپاچه سوان است؛ سالیان سفر با سال‌ها تجربه در برگزاری تورهای ارمنستان در مورد سوان می‌نویسد:

سوان، بزرگ‌ترین دریاچه ارمنستان و یکی از بزرگ‌ترین دریاچه‌های آب‌شیرین جهان است. به جرات می‌توان گفت که این دریاچه زیباترین جاذبه گردشگری طبیعی ارمنستان است… آب‌های تمیز و شفاف این دریاچه، دشت سرسبز و پر گُل کنار آن و کوه‌های پوشیده از برف که از دور دست دیده می‌شوند، منظره‌ای جادویی را در مقابل چشمان شما قرار می‌دهند. همچنین در این دریاچه گونه‌های مختلف آب‌زی وجود دارد و در قسمت‌هایی از آن، امکان ماهیگیری هم وجود دارد.

پارک دنیای آب

پارک دنیای آب

یک پارک آبی بسیار بزرگ که در شهر ایروان قرار دارد و در زمینی به مساحت 2 هکتار ساخته شده است. در این پارک آبی، هیجان شکل دیگری به خود می‌گیرد! این پارک که به دو بخش سرپوشیده و روباز تقسیم شده است، از امکانات بی‌نظیری همچون برگزاری مسابقات آبی، اجرای موسیقی زنده، رستوران غذاهای دریایی و سرو نوشیدنی بهره می‌برد و می‌تواند یک شب خاطره‌انگیز را برای گردشگران ایرانی رقم بزند.

هزار پله

هزار پله

آلرژی و آسم

شعر در مورد آذرخش

جوز هندی و عسل

آلرژی و آسم

شعر در مورد صلح جهانی

شعر در مورد شکر نعمت

شعر در مورد تپش قلب

حساسیت پوستی

خواص سماق و ماست

استرس چیست

سیاه دانه و عسل برای لاغری

درمان خانگی یبوست

خواص کاکائو برای پوست

به لیمو و لاغری

سرکه سیب برای روشن شدن پوست

کاسنی در احادیث

لاغری شکم و پهلو با ورزش

کندر و ام اس

درمان اضطراب

شعر در مورد حبس


  • اظیم مدنی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی